معرفی

خرید شیر برقی در کرج | فروش شیر برقی در کرج با 100% ضمانت

خرید شیر برقی در کرج

خرید شیر برقی در کرج

گروه صنعتی پنوتک با داشتن سابقه بیش از 10 سال , عرضه کننده محصولات شیر برقی در کرج می باشد.

بازرگانی پنوتک در امر فروش و تامین تجهیزات صنعت هوای فشرده و پنوماتیک و شناسایی نیاز بازار مصرف این صنعت در کرج و سراسر کشور فعالیت دارد.

مشتریان عزیز اگر قصد خرید شیر برقی در کرج را دارید یا می خواهید از قیمت خرید شیر برقی در کرج در جریان باشید با گروه صنعتی پنوتک در ارتباط باشید.برای ارتباط با پنوتک بر روی تماس با ما کلیک کنید.

021-33916351

پنوتک پخش کننده انواع شیربرقی در کرج در طرح و مدل های مختلف می باشد. جهت خرید شیر برقی در کرج می توانید بر روی محصولات کلیک کنید و نمونه شیربرقی های پنوتک را ببینید.

خرید شیر برقی در کرج

خرید شیر برقی در کرج

شیر برقی چیست؟

شیر برقی سیم پیچی است که دور تا دور یک مرکز آهنی پیچیده شده است. وقتی جریان الکتریسته از آن عبور کند، میدان مغناطیسی ایجاد کرده و  موجب محرک خطی هسته آهنی می شود.

همچنین بعضی از شیرهای برقی با گرفتن جریان الکتریکی قابلیت باز یا بسته شدن از ۰ تا ۱۰۰ درصد را دارند که در ماشین های اتوماتیک و صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. با ما همراه شوید تا در ادامه به انواع شیربرقی و کاربردهای آن بپردازیم.

اهمیت و کاربرد شیر برقی در کرج

شما اگر قصد خرید شیر برقی در کرج را دارید و می خواهید بهترین شیربرقی در کرج را با کیفیت بالا تهیه کنید با گروه صنعتی پنوتک در ارتباط باشید.برای ارتباط با پنوتک بر روی تماس با ما کلیک کنید.

امروز کاربرد شیر برقی در کرج در سیستم های پنوماتیک و هیدرولیک قدرت سیال، برای کنترل سیلندرها، موتورهای قدرت سیال یا شیرهای صنعتی بزرگتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

شیر برقی در کرج در ویژگی های جریان الکتریکی که استفاده می کنند، قدرت میدان مغناطیسی که تولید می کنند با هم فرق دارند. همچنین شیرهای برقی مکانیسمی که برای تنظیم سیال استفاده می کنند، و نوع و ویژگی های سیالی که کنترل می کنند، متفاوت هستند.

انواع شیر برقی در کرج

در حالت کلی شیر برقی در کرج در 3 نوع تقسیم بندی می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1. شیر برقی معمول بسته 
  2. شیر برقی معمول باز 
  3.  سروو
  4.  پایلوت

سوپاپ های برقی پایلوت از یک فرآیند دو مرحله ای برای کار استفاده می کنند. شیرهای معمولاً بسته تا زمانی که الکتریسیته به سیم پیچ برقی ارسال شود در حالت بسته باقی می مانند.

سیم پیچ یک آهنربای الکتریکی ایجاد می کند و Pilot مغناطیسی است. مکانیسم عملکردهای این شیرهای برقی در پنوتک متفاوت است.

این شیرها می توانند از طراحی دو پورت برای تنظیم جریان استفاده کند یا از طراحی سه پورت یا بیشتر برای جابجایی جریان ها بین پورت ها استفاده کند. چندین شیر برقی را می توان با هم روی یک منیفولد قرار داد.

فروش شیر برقی در کرج با 100% ضمانت

در مجموعه پنوتک فروش شیر برقی در کرج با 100% ضمانت و کیفیت بسیار بالا انجام می شود.

شما می توانید برای خرید و فروش شیر برقی در کرج و اتصالات هیدرولیک پنوماتیک فروش شیر برقی دو طرفه و اتصالات پنوماتیک با ما در ارتباط باشید.برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی تماس با ما کلیک کنید .

همچنین ما انواع شیر برقی شامل شیر برقی آب و شیر برقی گاز با مناسب ترین قیمت در اختیار داریم. ما فروش شیر برقی پنوماتیک از برندهای معتبر را در کرج و سراسر کشور انجام می دهیم.

برای خرید شیربرقی در کرج یا فروش شیربرقی در کرج شما میتوانید با کارشناس فروش پنوتک در ارتباط باشید.

وظایف شیر برقی در صنعت چیست؟

شیرهای برقی پرکاربردترین عناصر کنترلی در سیالات هستند. وظایف آنها خاموش کردن، رهاسازی، دوز، توزیع یا مخلوط کردن مایعات است. آنها در بسیاری از زمینه های کاربردی یافت می شوند.

  1. سولنوئیدها سوئیچینگ سریع و ایمن
  2. قابلیت اطمینان بالا
  3. عمر طولانی
  4. سازگاری متوسط ​​خوب مواد مورد استفاده
  5. قدرت کنترل کم 
  6. طراحی فشرده را ارائه می دهند..
انواع شیربرقی در کرج

انواع شیربرقی در کرج

اجزاء تشکیل دهنده شیر برقی در کرج

طرح های شیر برقی در کرج دارای تغییرات و چالش های زیادی هستند. شیر برقی های موجود در مجموعه پنوتک از لحاظ ساختاری از اجزاء مختلفی تشکیل شده اند که در ادامه اشاره میکنیم:

  • فنر هسته ای (معروف به فنر شمارنده)
  • هسته (با نام مستعار، آرمیچر)
  • مهر و موم لوله هسته 
  •  درزگیر
  • دیافراگم
  • بدنه
  • فنر آویز
  • واشر پشتیبان
  • دیسک بدنه سوپاپ

 

 می توانید برای دیدن بیوگرافی مجموعه پنوتک بر روی درباره ما کلیک کنید.

021-33916351

آدرس پنوتک

تهران – لاله زار جنوبی – کوچه اتحادیه – پاساژ اتحادیه – طبقه زیر همکف – پلاک 18