معرفی

فروش پنوماتیک در کرج | خرید اتصالات پنوماتیک در کرج با قیمت مناسب

فروش پنوماتیک در کرج

فروش پنوماتیک در کرج

گروه صنعتی پنوتک در فروش پنوماتیک در کرج و تأمین تجهیزات صنعت هوای فشرده و پنوماتیک و شناسایی نیاز بازار مصرف این صنعت فعالیت دارد.بازرگانی پنوتک چندین سال است در این زمینه به فعالیت مشغول بوده و در مدت فعالیت خود، موفق به همکاری با ارگان های دولتی و خصوصی نظیر صنایع خودروسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، فولادسازی و دیگر کارگاه های سنگین و سبک شده است.

پنوماتیک (از یونانی πνεῦμα pneuma “باد، نفس”) شاخه ای از مهندسی است که از گاز یا هوای تحت فشار استفاده می کند.پنوتک ارائه دهنده و فروش پنوماتیک در کرج می باشد.سیستم های پنوماتیکی که در صنعت استفاده می شوند معمولاً توسط هوای فشرده یا گازهای خنثی فشرده تغذیه می شوند.

یک کمپرسور که در مرکز قرار دارد و دارای نیروی الکتریکی است، سیلندرها، موتورهای هوا، محرک‌های پنوماتیک و سایر دستگاه‌های پنوماتیکی را تغذیه می‌کند.

همچنین می توانید برای دیدن بیوگرافی مجموعه پنوتک بر روی درباره ما کلیک کنید.

021-33916351

آدرس پنوتک

تهران – لاله زار جنوبی – کوچه اتحادیه – پاساژ اتحادیه – طبقه زیر همکف – پلاک 18

مهمترین محصولات پنوتک چیست؟

پنوتک تامین کننده تمامی تجهیزات پنوماتیک و  هیدرولیک و ابزار دقیق در کرج می باشد که در ادامه با بیشتر آنها آشنا خواهید شد:

  1. شیرهای پنوماتیکی و هیدرولیکی
  2. جک بادی
  3. جک چهار میل
  4. اندازه گیری فشار
  5. دستگاه نشان دهنده دما
  6. انواع اتصالات و شیلنگهای پنوماتیک
  7. عملگرهای پنوماتیک
  8. واحدهای مراقبت و رگلاتورها
  9. انواع تجهیزات ابزار دقیق(کنترل ولو،ترانسمیتر فشار سطح جریان،پرشر سوئیچ فلوسوئیچ لول سوئیچ و…)
  10. اتصالات پنوماتیک
  11. شیر دستی
  12. شیربرقی
  13. شیلنگ پنوماتیک

اهمیت و کاربرد فروش پنوماتیک در کرج

فروش پنوماتیک در کرج بطور مستقیم با ارگان های دولتی و خصوصی نظیر صنایع خودروسازی، نفت، گاز، پتروشیمی، فولادسازی و دیگر کارگاه های سنگین و سبک ارتباط مستقیمی دارد.

با توجه به تغییر سبک مصرف کنندگان عزیز و خرید و فروش در دنیای مجازی شروع به فروش آنلاین اینترنتی نموده است تا از این طریق بتواند در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین قطعات این صنعت به دست مصرف کنندگان نماید.

همچنین در این زمینه بازرگانی پنوتک نماینده انحصاری قطعات پنوماتیک شرکت RIH و ERON کشور چین در ایران است.

یک سیستم پنوماتیکی که از طریق شیرهای برقی دستی یا اتوماتیک کنترل می‌شود، زمانی انتخاب می‌شود که جایگزینی ارزان‌تر، انعطاف‌پذیرتر یا ایمن‌تر برای موتورهای الکتریکی و محرک‌های هیدرولیک ارائه دهد.

پنوماتیک همچنین در دندانپزشکی، ساخت و ساز، معدن و سایر زمینه ها کاربرد دارد.

فروش پنوماتیک در کرج

گروه صنعتی پنوتک در فروش پنوماتیک در کرج نقش مهمی دارد.فروشگاه تجهیزات صنعتی پنوتک ارائه دهنده و تامین کننده انواع ملزومات پنوماتیک و هیدرولیک , جک های پنوماتیک بادی ، انواع شیلنگ ها ، انواع شیر برقی ها در کرج می باشد.

پنوتک همچنین در تهیه و پخش انواع ملزومات هیدرولیک ، پمپ های دنده ای و پیستونی انواع اتصالات و شیلنگ های پنوماتیک ، فروش انواع شیر های برقی و دستی فعالیت دارد.ما در فروش پنوماتیک در کرج یکی از معتبرترین مجموعه ارائه دهنده اتصالات و تجهیزات صنعتی هستیم.

خرید اتصالات پنوماتیک در کرج با قیمت مناسب

اگر شما قصد خرید اتصالات پنوماتیک در کرج با قیمت مناسب را دارید و یا می خواهید از قیمت اتصالات پنوماتیک در کرج آگاه شوید ، هم اکنون می توانید با گروه صنعتی پنوتک در ارتباط باشید.

برای ارتباط با پنوتک شما می توانید بر روی کلمه تماس با ما کلیک کنید.

مجموعه ما متعهد به تامین تجهیزات مورد درخواست در زمینه های هیدرولیک ، پنوماتیک، ابزار دقیق ، برق صنعتی و ابزار آلات از برندها و با رقابتی ترین قیمتها میباشد.

پنوتک پخش کننده انواع اتصالات پنوماتیک در کرج در برند های گوناگون با کیفیت بالا می باشد، جهت خرید اتصالات پنوماتیک در کرج  شما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

021-33916351

تهران – لاله زار جنوبی – کوچه اتحادیه – پاساژ اتحادیه – طبقه زیر همکف – پلاک 18

 

قیمت پنوماتیک در کرج

برای دریافت قیمت پنوماتیک در کرج، همچنین دیدن محصولات و اتصالات پنوماتیک در کرج ، مشاوره و خرید پنوماتیک در کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. برای ارتباط با پنوتک بر روی تماس با ما کلیک کنید.

همچنین می توانید برای دیدن بیوگرافی مجموعه پنوتک بر روی درباره ما کلیک کنید.

قیمت پنوماتیک در کرج

فروش پنوماتیک در کرج

مهمترین خدمات پنوتک در فروش پنوماتیک در کرج

  • فروش پنوماتیک در کرج
  • تعمیرات
  • واردات
  • قبول ثبت سفارش
  • توزیع عمده و خرد به سراسر کشور
  • فروش آنلاین تجهیزات و اتصالات پنوماتیک
  • همکاری و تامین اجناس شرکت های دولتی و خصوصی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع پتروشیمی، فولاد، کارخانجات و کارگاه های تولید ماشین آلات و دستگاه های مرتبط با پنوماتیک

 

بهترین پنوماتیک با قیمت مناسب

مجموعه پنوتک در فروش پنوماتیک در کرج و تأمین تجهیزات صنعت هوای فشرده و پنوماتیک و شناسایی نیاز بازار مصرف این صنعت فعالیت دارد.

پنوتک توزیع کننده بهترین پنوماتیک با قیمت مناسب در کرج و سراسر تهران است.مجموعه پنوتک اولین و بزرگترین عرضه کننده اتصالات و شیلنگ پنوماتیک اتصالات فشاری و کوپلینگ پنوماتیک و تجهیزات پنوماتیک در کرج می باشد. اتصال مستقیم پنوماتیک · زانو پنوماتیک  سه راهی پنوماتیک سایر پنوماتیک . سیلندر پنوماتیک, شیر پنوماتیک, واحد مراقبت هوا پنوماتیک, کاربرد آنها در دستگاه های پنوماتیک , بادی , کمپرسوره از دیگر محصولات شرکت پنوتک می باشد.
مشتریان عزیز می توانند بهترین پنوماتیک با قیمت مناسب را از ما بخواهند. همچنین ما در فروش اتصالات و شیلنگ پنوماتیک لوازم و قطعات پنوماتیک و هیدرولیک نقش مهمی در کرج داریم.
اتصالات و فیتینگ پنوماتیک · مقالات. اتصالات و فیتینگ پنوماتیک برای کمک به عملکرد لوله ها وشیلنگ ها در ارتباط بین قسمت های مختلف تجهیزات می باشد.
رابط پنوماتیک مستقیم برای اتصال مستقیم شلنگ و لوله های پنوماتیک نیز کاربرد دارد.

 

گازهای مورد استفاده در سیستم های پنوماتیک

یک شیر پروانه ای پنوماتیک سیستم های پنوماتیکی در تاسیسات ثابت مانند کارخانه ها از هوای فشرده استفاده می کنند زیرا می توان با فشرده سازی هوای اتمسفر یک تامین پایدار ایجاد کرد.

هوا معمولاً رطوبت را حذف می کند و مقدار کمی روغن به کمپرسور اضافه می شود تا از خوردگی و روانکاری اجزای مکانیکی جلوگیری شود.

کاربران برق پنوماتیکی که در کارخانه نصب می شوند نباید نگران نشت سمی باشند، زیرا گاز معمولاً فقط هوا است.

هر گاز فشرده به غیر از هوا یک خطر خفگی است – از جمله نیتروژن که 78٪ هوا را تشکیل می دهد.

 ابزارهای قابل حمل پنوماتیک و وسایل نقلیه کوچک، مانند ماشین‌های جنگ ربات و سایر برنامه‌های سرگرمی اغلب با دی اکسید کربن فشرده کار می‌کنند، زیرا ظروف طراحی شده برای نگهداری آن مانند قوطی‌های نوشابه و کپسول‌های آتش‌نشانی به آسانی در دسترس هستند. 

تاریخچه سیستم پنوماتیک

ریشه‌های پنوماتیک را می‌توان به قرن اول جستجو کرد، زمانی که ریاضی‌دان یونان باستان هیرو اسکندریه درباره اختراعات خود با نیروی بخار یا باد نوشت. فیزیکدان آلمانی Otto von Guericke (1602 تا 1686) این ایده را بیشتر توسعه داد. او پمپ خلاء را اختراع کرد، دستگاهی که می تواند هوا یا گاز را از ظرف متصل خارج کند. او پمپ خلاء را برای جداسازی جفت نیمکره های مسی با استفاده از فشار هوا نشان داد. رشته پنوماتیک در طول سال ها به طور قابل توجهی تغییر کرده است. از دستگاه‌های کوچک دستی به ماشین‌های بزرگ با بخش‌های متعدد که عملکردهای متفاوتی دارند، حرکت کرده است.

مقایسه پنوماتیک با هیدرولیک

هر دو پنوماتیک و هیدرولیک از کاربردهای قدرت سیال هستند. پنوماتیک از یک گاز به راحتی قابل تراکم مانند هوا یا گاز خالص مناسب استفاده می کند – در حالی که هیدرولیک از رسانه های مایع نسبتا تراکم ناپذیر مانند روغن استفاده می کند. بیشتر کاربردهای پنوماتیک صنعتی از فشارهای حدود 80 تا 100 پوند بر اینچ مربع (550 تا 690 کیلو پاسکال) استفاده می کنند. کاربردهای هیدرولیک معمولاً از 1000 تا 5000 psi (6.9 تا 34.5 مگاپاسکال) استفاده می‌کنند، اما کاربردهای تخصصی ممکن است از 10000 psi (69 مگاپاسکال) فراتر رود.

اتصالات پنوماتیک در کرج

اتصالات پنوماتیک در کرج

هیدرولیک چه مزیت هایی دارد؟

  1. هیچ یک از انرژی عرضه شده را جذب نمی کند.
  2. قابلیت جابجایی بارهای بسیار بالاتر 
  3. ایجاد نیروهای بسیار کمتر به دلیل تراکم ناپذیری
  4. سیال کار هیدرولیک عملاً قابل تراکم است که منجر به حداقل عملکرد فنر می شود.

هنگامی که جریان سیال هیدرولیک متوقف می شود، کوچکترین حرکت بار باعث آزاد شدن فشار بر روی بار می شود. برای آزاد کردن فشار روی بار، نیازی به تخلیه هوای تحت فشار نیست. نسبت به پنوماتیک بسیار پاسخگو است. انرژی بیشتری نسبت به پنوماتیک تامین می کند. همچنین می تواند اهداف زیادی را در یک زمان انجام دهد: روغن کاری، خنک کننده و انتقال نیرو.

ویژگی و مزیت سیستم پنوماتیک چیست؟

سیستم‌های پنوماتیک (که گاهی اوقات کنترل منطقی هوا نامیده می‌شود) گاهی برای کنترل فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شوند که شامل واحدهای منطق اولیه مانند:

  • واحدهای رله یا تقویت کننده
  • واحدهای چفت کننده
  • واحدهای تایمر
  • تقویت کننده های سیالات بدون هیچ قسمت متحرکی غیر از خود هوا

منطق پنوماتیک یک روش کنترل قابل اعتماد و کاربردی برای فرآیندهای صنعتی است.

در سال‌های اخیر، این سیستم‌ها به دلیل اندازه کوچک‌تر، هزینه کمتر، دقت بیشتر و ویژگی‌های قدرتمندتر کنترل‌های دیجیتال تا حد زیادی با سیستم‌های کنترل الکترونیکی در تاسیسات جدید جایگزین شده‌اند. دستگاه‌های پنوماتیکی هنوز در جایی که هزینه ارتقا یا عوامل ایمنی غالب است استفاده می‌شوند.

همچنین می توانید برای دیدن بیوگرافی مجموعه پنوتک بر روی درباره ما کلیک کنید.

021-33916351